Egészséges életmód egyszerűen

huginakcsinaltam

Ha enni kell, akkor enni kell! Nincs mese! :D Eleinte sokszor elfelejtettem vagy nem készültem fel arra, hogy útközben ennem kell és gyakran tört rám az éhség... Ilyenkor szörnyen ingerlékeny leszek, majd elkezdek remegni, rosszabb esetben még a víz is kiver... Ennek elkerülése érdekében mostmár mindig viszek magammal elemózsiát, ha kimozdulok otthonról, nem számít, hogy néha így olyan vagyok, mint egy málhás szamar:D

2017. október 07. - huginakcsinaltam

22280353_1123507471113102_7673969589914435584_n.jpg_640x800

szonyizsuzsi készítette ezt a képet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása