Egészséges életmód egyszerűen

huginakcsinaltam

Ahány szakember szinte annyi vélemény. Találkoztam azzal az állásponttal is, hogy tízóraira nyugodtan lehet csak gyors felszívódású ch-t fogyasztani, de olyannal is, hogy max az elfogyasztott ch felé legyen gyors...hogy melyik a jó én nem tudom megítélni, nem vagyok szakember... Én mindenesetre igyekszem minden étkezés esetében inkább a lassú ch-t előnyben részesíteni (50+1 pontos bejegyzés 3. pontja ), azzal szerintem nem lehet mellé lőni

2018. augusztus 28. - huginakcsinaltam

39349752_2129086757151512_4776451383492608000_n.jpg_640x800

huginakcsinaltam készítette ezt a képet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása