Egészséges életmód egyszerűen

huginakcsinaltam

Te te vagy, én meg én, ő pedig ő! Hasonlóak vagyunk, de nem egyformák! Mások az életkörülményeink, a nehézségeink, a prioritásaink, a szokásaink, a szükségleteink stb. Ezért soha ne hasonlítsd magad másokhoz! Pl. sokaknak a rost az új szupersztár, és szinte mindenhez adnak még egy kanál útifű maghéjat stb. Az én szervezetem azonban nem tud mit kezdeni a sok rosttal, iszonyatosan begörcsölök, majd a szervezetem a lehető legrövidebb úton kilöki magából. Zavarhatna, hogy nem eszek annyi rostot, mint mások, de az a fontos, hogy nekem mi a jó!☝

2018. január 15. - huginakcsinaltam

26295995_467090770351945_7807575632967106560_n.jpg_640x527

szonyizsuzsi készítette ezt a képet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása