Egészséges életmód egyszerűen

huginakcsinaltam

Olyan vagyok, mint a mesében a király: az egyik szemem sír, a másik nevet, amikor olyanokat olvasok, hogy "Olyan rosszul vagyok a karácsonykor elfogyasztott cukor és zsír miatt...stb. stb. Nem tett jót a refluxomnak...stb. stb. Most visszatérek a rendes kerékvágásba...stb. stb." Nekem nincs mihez visszatérni, mert az ünnepek alatt is pont ugyanúgy étkeztem, mint az év bármelyik napján, és láss csodát, kutya bajom!

2017. december 29. - huginakcsinaltam

25022966_482502688810039_48946400787955712_n.jpg_640x800

szonyizsuzsi készítette ezt a képet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása