Egészséges életmód egyszerűen

huginakcsinaltam

Az 50+1 pontos lista 2. pontja szerint nekem két étkezés között minimum 2, maximum 4 óra telik el. Meglepően nagy adagokat eszek, de jellemzően olyat, amit könnyű megemészteni, így átlagosan 3 óra után már nyugodt szívvel tudok enni, azaz anélkül, hogy indokolatlanul megterhelném az emésztőrendszeremet☝️ Mivel még mindig lábadozok, a mai ebédem 15 perc alatt készült az alábbiak szerint: 1 kisebb fej apróra vágott és megsózott hagymát egy pici olajon üvegesre pároltam, majd hozzáadtam egy pici kockára vágott kolbászt (alig volt 10 g, tényleg csak az íze kedvéért) felöntöttem kb. 3 dl #cukormentes sűrített paradicsommal, kb. 0,5-1 dl vízzel, megborsoztam, megszórtam szárított oregánóval, majd miután felforrt hozzáadtam 2 marék kukoricát. Ezután addig főztem, amíg kellően sűrű lett. Amíg elkészült a szósz, enyhén sós vízben megfőztem a tk durum tésztát

2018. augusztus 27. - huginakcsinaltam

huginakcsinaltam készítette ezt a képet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása