Egészséges életmód egyszerűen

huginakcsinaltam

Paradicsomos káposztafőzelék

2018. június 10. - huginakcsinaltam

Annak ellenére, hogy reform konyhát vezetek, meglepően sok #menzakaját készítek, persze egy picit testre szabva. Íme az egyik kedvencem!

Hozzávalók:

- 500 g fejes káposzta

- 2 dl (hozzáadott cukortól mentes) sűrített paradicsom

- ízlés szerint  édesítőszer (nálam eritrit)

- egy csipet só és bors

- víz

+ rántás

Elkészítés:

A káposztát nagyobb kockákra vágom, majd beleteszem egy lábosba, felöntöm annyi vízzel, hogy félig lepje el és megsózom, megborsozom. Ezt követően (közepes lángon) puhára főzöm/párolom (fedő alatt hamarabb kész lesz). Amikor a káposzta megfőtt, akkor elkészítem a rántást (recept itt), amihez a hozzákeverem a sűrített paradicsomot, majd az egészet hozzáöntöm és lekeverem a káposztával. Ezt követően adom hozzá az édesítőszert (a mennyiség abszolút ízlés dolga, kóstolni kell). Majd megvárom, hogy újból felforrjon, aztán leveszem a tűzről.

Általában fasírttal vagy (az Aldiban kapható New Lifestyle) virslivel szoktam fogyasztani.

Jó étvágyat!

img_20180417_170552_1.jpg 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://huginakcsinaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr2314004886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása