Egészséges életmód egyszerűen

huginakcsinaltam

Fehérjés zabdesszert

2018. június 13. - huginakcsinaltam

A legjobb dolgok általában nagyon egyszerűek. Ilyen ez az utóbbi idők kedvence is, amit általában tízórai szoktam fogyasztani.

Hozzávalók:

- 30 g zab

- 1 ek (cukormentes) kakaópor

- 1 ek eritrit (vagy ízlés szerint más édesítőszer)

- 30 g fehérje (én csokis, csokis-kekszes vagy csokis-mogyorós ízesítésűt használok).

- egy kevés hideg víz

 

Elkészítés:

A fenti hozzávalókat alaposan összekeverem és egy fél órát állni hagyom, utána fogyasztható. 

Víz helyett akár valamilyen növényi tej is használható, de a víz sokkal olcsóbb és az ízén nem változtat. A folyadék mennyisége attól függ, hogy mennyire szeretném sűrűre, de mindig csak apránként adom hozzá. 

Pirított és durvára tört török mogyoróval vagy mandulával vagy dióval fel lehet dobni. ;)

Jó étvágyat!

img_20180515_071521_1.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://huginakcsinaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr7114004904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása