Egészséges életmód egyszerűen

huginakcsinaltam

10+1 dolog, amit az életmódváltásnak köszönhetek

2017. november 28. - huginakcsinaltam

"A dohányzásról pofonegyszerű leszokni. Én magam is legalább százszor megtettem." - mondta Mark Twain.  A legtöbben a fogyással is így vannak, mivel életmódváltás helyett inkább valamilyen - sokszor rendkívül drasztikus - "villámdiétát" választanak. 

Eddig a súlyfelesleggel küzdő embereknek 3 típusával találkoztam*:

  1. aki lusta vagy fél bármit is tenni, ezért inkább azt mondja, hogy nincsenek súlyproblémái, ő így szép és jól érzi magát;
  2. akiben megvan a szándék, viszont gyors eredményt szeretne, ezért rendszeresen (vagy akár állandóan, de eredménytelenül vagy tartós eredmény nélkül) fogyókúrázik;
  3. akinek már eléggé fáj, így hajlandó érdemben tenni ellene és életmódot vált.

Nem árulok zsákbamacskát, szerintem csak életmódváltással lehet tartós eredményt elérni, és csak ez vezet egy jobb, egészségesebb élethez. Ennek sok nehézsége van, először is egész életre szól, kiszakít a komfort zónából, sok lemondással és kompromisszummal jár.

Valószínűleg többen vannak, akik nem értenek velem egyet. Mindenkinek joga van saját véleményt kialakítani, emellett kitartani, és én ezt tiszteletben is tartom. Senkire sem szeretném rákényszeríteni a véleményemet, vagy azt, amit nem akar.

Végül is semmit sem tenni, és csak enni kipukkadásig vagy néhány hétig csak káposztán, tojáson stb. élni mennyivel jobb és egyszerűbb, nem? Egyébként is minden kellemetlen tünetre van már valamilyen pirula, pl. savlekötő, emésztéssegítő, hashajtó, hasfogó, hajhullást gátló, zsírmegkötő stb., amit csak be kell venni. És persze egy óriási hájfelfogó nagyibugyi vagy alakformáló harisnya felvétele után az ember rögtön  ezerszer kisebbnek látszik, ugye? Miért is változtatna bárki is, ha ezekkel minden probléma megoldódik? De valóban megoldódik? 

Hogy mit kaphatsz az életmódváltástól? Az csak rajtad múlik! Én többek között ezeket köszönhetem neki:

  1. megszabadultam 15 kg zsírtól,
  2. minimumra csökkent a hajhullásom,
  3. tisztább az arcbőröm, mint valaha,
  4. felgyorsult az anyagcserém,
  5. soha nincs kellemetlen teltségérzetem, de soha nem vagyok farkaséhes sem,
  6. megtanultam kontrollálni magam,
  7. harmóniában élek a testemmel,
  8. van egy hobbim,
  9. visszaszereztem az önbizalmamat,
  10. jobban érzem magam a bőrömben, mint korábban bármikor.

 + A fentieknek köszönhetően végre egy olyan nőt látok a tükörben, akit mindig szerettem volna! (És nem azért, mert valaki mögém állt:D)

Hidd el, hogy megéri! Hidd el, hogy Te is képes vagy rá! Ha nekem megy, Neked is menni fog!

received_1458189470896674_1_1.jpeg

 

Megtaláltok itt is és Instagramon is (szonyizsuzsi néven);)

 

 

*Kérem, hogy akinek nem inge, ne vegye magára (pl. az, aki betegség miatt küzd súlyproblémával, akár az életmódváltás ellenére is). Aki viszont magára vette, legyen szíves véleménynyilvánítás előtt magába nézni és elgondolkodni azon, hogy miért érzi azt, amit. Köszönöm! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://huginakcsinaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr8013399553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása