Egészséges életmód egyszerűen

huginakcsinaltam

Sütőben sült cottage cheese-es pulykafasírt

2017. augusztus 20. - huginakcsinaltam

Az életmódváltásomnak része az is, hogy az ételeket zsírszegényen készítem. Bár anya fasírtja pótolhatatlan, az én pulykafasírtom megpróbálja vele felvenni a versenyt. ;)

Hozzávalók (2 adaghoz):

- 250 g darált pulykamell

- 2 nagy evőkanál (laktózmentes) cottage cheese

- fél fej apróra vágott hagyma

- só és bors ízlés szerint (sóból nekem 1 nagy csipet, borsból egy kis csipet)

 

Elkészítés: 

A fenti hozzávalókat alaposan összekeverem, majd vizes kézzel kis gombócokat formázok belőle és kicsit lelapogatom (kis lapított gombócokat csinálok belőle), majd egy sütőpapírral bélelt tepsibe egymás mellé helyezem őket. Előmelegített sütőben, alacsony lángon/hőfokon/fokozaton addig sütöm, amíg szépen meg nem pirul (kb. 40-50 perc). Közben egyszer meg szoktam fordítani, hogy mindkét oldalának legyen valamilyen színe.

Jó étvágyat!

6tag_150817-204150_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://huginakcsinaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr6512763154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása