Egészséges életmód egyszerűen

8. hét

2017. szeptember 03. - huginakcsinaltam

Hétfő

Reggeli: Citromos-túrós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel), 3 db Korpovit keksz, és kókuszos-túrós süti szilvalekvárral (20 g ch)

Ebéd: Padlizsános pulykaragu tk. durum tésztával + kókuszos-túrós süti szilvalekvárral  (2X25 g ch) 

Uzsonna:  Nektarin és sárgarépa (20 g ch)

Vacsora: Házi hamburger (pulykahúsból, cukormentes ketchuppel, és majonézzel, laktózmentes mozzarellával, hagymával, paradicsommal, uborkával, tk. rozs zsömlében) (20 g ch)

 

Kedd

Reggeli: Citromos-túrós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel), 5 db Korpovit keksz (20 g ch)

Ebéd: Padlizsános pulykaragu tk. durum tésztával + kókuszos-túrós süti szilvalekvárral  (2X25 g ch) 

Uzsonna:  Nektarin és sárgarépa (20 g ch)

Vacsora: Tonhalas (tk. rozs) pirítós majonézzel, hagymával, uborkával, paradicsommal (jég)saláta ágyon (20 g ch)

Utóvacsora: Kókuszos túrókrém 

  

Szerda

Reggeli: Kókuszos-rumos-kakaós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel), cukkinis brownie és 3 db Korpovit keksz (20 g ch)

Ebéd: Mustáros hal bulgurral és párolt sárgarépával (2X25 g ch) + cukkinis brownie (2X5 g ch)

Uzsonna:  Alma és sárgarépa (20 g ch)

Vacsora: Hagymás-paprikás rántotta (csak fehérjéből), paradicsommal és tk. rozs pirítóssal (20 g ch)

Utóvacsora:  Cukormentes szilvalekváros túrókrém 

  

Csütörtök 

Reggeli: Kókuszos-rumos-kakaós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel), cukkinis brownie és 3 db Korpovit keksz (20 g ch)

Ebéd: Roston sült csirkemell basmati rizzsel, párolt kelbimbóval, sárgarépával és majonézes joghurt öntettel (2X25 g ch)

Uzsonna:  Nektarin és sárgarépa (20 g ch)

Vacsora: Tk. rozs pirítós, 1 db paprikás kocka sajttal, csirkemell sonkával, paradicsommal és uborkával (20 g ch)

Utóvacsora: Kókuszos túrókrém 

 

 Péntek

Reggeli: Kókuszos-túrós zabkása 1 kocka Wavel narancsos étcsokival (32 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel), 3 db Korpovit keksz és alma (20 g ch)

Ebéd: Tonhalsaláta tk. rozs pirítóssal (2X20 g ch) + 15 g  Wavel étcsoki

Uzsonna:  Őszibarack és sárgarépa (20 g ch)

Vacsora: Kókuszos-túrós zabkása (30 g ch)

Utóvacsora: Kókuszos túrókrém 

 

Szombat

Reggeli: Kókuszos-túrós zabkása 1 kocka Wavel narancsos étcsokival (32 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel) és 5 db Korpovit keksz (20 g ch)

Ebéd1:  Kókuszos-túrós zabkása (30 g ch)

Ebéd2: Hagymás-paprikás rántotta (csak fehérjéből), paradicsommal, uborkával és tk. rozs pirítóssal (20 g ch)

Uzsonna: Meggyes (kókuszgolyó alapú) süti  (20 g ch)

Vacsora: Tk. tortilla csirkemell sonkával, laktózmentes sajttal, cukormentes ketchuppal, majonézzel, jégsalátával, paradicsommal és uborkával (30 g ch)

 

Vasárnap

Reggeli: Kókuszos-túrós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel) és sajtos barna rizs chips (15 g ch)

Ebéd1: Húsleves zöldségekkel (sárgarépa, brokkoli és hagyma) és tk. tésztával (10 g ch) + barna rizs joghurtos-mustáros csirkemellel és salátával (20 g ch)

Ebéd2: Barna rizs roston sült csirkemellel és salátával (20 g ch)

Uzsonna: Meggyes (kókuszgolyó alapú) süti  (20 g ch)

Vacsora: Tk. tortilla csirkemell sonkával, laktózmentes sajttal, cukormentes ketchuppal, majonézzel, jégsalátával, paradicsommal és uborkával (30 g ch)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://huginakcsinaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr3712797654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.