Egészséges életmód egyszerűen

7. hét

2017. augusztus 27. - huginakcsinaltam

Hétfő

Reggeli: Kókuszos-rumos-kakaós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel), sárgabarackos-tökös túrótorta (20 g ch)

Ebéd: Töltött tök és egy fahéjas-szilvás túrókrémmel töltött tk. palacsinta (2X20 g ch) + 30 g-os Wavel étcsoki (két részletben)

Uzsonna:  Nektarin és sárgarépa (20 g ch)

Vacsora: Hagymás-paprikás rántotta (csak fehérjéből) és 3 szelet puffasztott rizs (20 g ch)

Utóvacsora: Kókuszos túrókrém 

 

Kedd

Reggeli: Kókuszos-túrós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel), sárgabarackos-tökös túrótorta (20 g ch)

Ebéd:  Tonhalsaláta és egy fahéjas-szilvás túrókrémmel töltött tk. palacsinta (2X20 g ch)

Uzsonna:  Sárgabarackos-tökös túrótorta (15 g ch), és egy kisebb alma (7 g ch)

Vacsora: Hagymás-paprikás rántotta (csak fehérjéből) és 3 szelet puffasztott rizs (21 g ch)

 

Szerda

Reggeli: - (vérvételen voltam)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel), alma (20 g ch)

Ebéd:  Házi hamburger (rozs zsemléből, pulykahúsból, cukormentes ketchuppal, majonézzel, paradicsommal, hagymával és salátával) (2X25 g ch)

Uzsonna: Nektarin (20 g ch)

Vacsora: Házi hamburger (rozs zsemléből, pulykahúsból, cukormentes ketchuppal, majonézzel, paradicsommal, hagymával és salátával) (30 g ch)

 

Csütörtök

Reggeli: Kókuszos-rumos-kakaós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel), 4 db Korpovit keksz (17 g ch)

Ebéd: Hagymás-paprikás rántotta (csak fehérjéből), pirított rozs kenyér, paradicsom és laktózmentes mozzarella (2X20 g ch) + 30 g narancsos Wavel étcsoki (két részletben)

Uzsonna:  Kakaós hajdinakása és nektarin  (20 g ch)

Vacsora: Roston sült csirkemelles szendvics (pirított rozs kenyér, csirkemell, light majonéz, paradicsom és hagyma) (30 g ch)

Utóvacsora: Kókuszos túrókrém 

 

Péntek

Reggeli: Kókuszos-túrós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel), 3 db puffasztott (barna) rizs (21 g ch)

Ebéd1: Fokhagymás pulykamell friss salátával + rumos-kakaós zabkása (15 g ch)

Ebéd2: Egyben sült fokhagymás csirkemell és köles (25 g ch)

Uzsonna: Rumos-kakaós zabkása + 1 kisebb alma (~20 g ch)

Vacsora: Roston sült pulykamell párolt zöldséggel + 4 szelet puffasztott (barna) rizs (~25 g ch)

 

Szombat

Reggeli: Teljes kiőrlésű zsömle, (laktózmentes) cottage cheese, csirkemell sonka és koktélparadicsom (30 g ch)

Tízórai: 5 km futás Badacsonytomajban :) utána 1 alma és egy Cerbona szelet (~25 g ch) 

Ebéd1: 3 db puffasztott (barna) rizs és roston sült pulykamell friss (balzsamecetes) salátával (~17 g ch)

Ebéd2: 1 banán (20 g ch)

Uzsonna: 1 nagyobb alma és fahéjas-szilvalekváros köles (~25 g ch)

Vacsora: Fokhagymás pulykamell friss salátával + 2 szelet puffasztott (barna) rizs és 2 db Gullon keksz (~21 g ch)

 

Vasárnap

Reggeli: Teljes kiőrlésű kenyér, 1 db kockasajt, 2 főtt tojás (csak a fehérje), fekete olíva bogyó, paradicsom, paprika, uborka (~30 g ch)

Tízórai: 4 db puffasztott (barna) rizs (21 g ch) 

Ebéd1:  Hagymás-paprikás rántotta (csak fehérjéből), pirítós tk. rozs zsömléből, (laktózmentes) cottage cheese, paradicsom és uborka (20 g ch)

Ebéd2: 1 nagyobb alma (20 g ch)

Uzsonna: Szilvalekváros kókuszos süti (a kicsit átalakított recept itt)

Vacsora: Házi hamburger (rozs zsemléből, pulykahúsból, cukormentes ketchuppal, majonézzel, paradicsommal, hagymával és salátával) (25 g ch)

Utóvacsora: Kókuszos túrókrém 

A bejegyzés trackback címe:

https://huginakcsinaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr5312776450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.