Egészséges életmód egyszerűen

huginakcsinaltam

Zöldséges tócsni

Alias egészséges lapcsánka

2017. augusztus 20. - huginakcsinaltam

Hozzávalók (2 adaghoz):

- 2 közepes méretű cukkini reszelve (nem kell meghámozni)

- 2-3 nagyobb sárgarépa reszelve

- 2  gerezd fokhagyma zúzva vagy reszelve

- só és bors ízlés szerint

- 1 tojás fehérje

 

Elkészítés:

A megmosott cukkinit nagy lyukú reszelőn reszeld le, majd sózd meg (én egy nagy csipetet szoktam rá tenni) és hagyd állni legalább 10 percig. Ezután a levet öntsd le róla és kicsit nyomkodd meg, hogy a felesleges víz távozzon belőle. A cukkinihez add hozzá a megmosott, megpucolt és nagy lyukú reszelőn lereszelt sárgarépát, illetve a fokhagymát, majd ízlés szerint fűszerezd még sóval (de csak ha szükséges, inkább kóstold meg, mert könnyen el lehet sózni) és borssal. Ezután add hozzá a felvert tojást és alaposan keverd össze. Formálj belőle kis tócsnikat és helyezd őket egy sütőpapírral bélelt tepsibe, majd előmelegített sütőben (alacsony hőfokon/lángon/fokozaton) süsd kb. 30-40 percig, közben egyszer óvatosan fordítsd meg.

Jó étvágyat!

6tag_150817-204150_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://huginakcsinaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr8912763176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása