Egészséges életmód egyszerűen

6. hét

2017. augusztus 19. - huginakcsinaltam

Hétfő

Reggeli: Citromos-túrós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel), 3 szelet puffasztott rizs, csirkemell sonka és zöldségek (20 g ch)

Ebéd: Bolognaival rakott padlizsán és barna rizs (2X25 g ch)

Uzsonna:  Kakaós-kókuszos köleskása (20 g ch)

Vacsora: Saláta (jégsaláta, paprika, paradicsom, fekete olajbogyó, mustáros öntet) és (rozs) pirítós (20 g ch)

Utóvacsora: Kókuszos túrókrém 

 

Kedd

Reggeli: Citromos-túrós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel), és 3 szelet puffasztott rizs, pulykamell sonka, laktózmentes kockasajt és zöldségek (20 g ch)

Ebéd: Cottage cheese-es pulykafasírt, barna rizs, és zöldséges tócsni (2X25 g ch)

Uzsonna: Fahéjas-almás túrókrém és 2 db túrós muffin (~20 g ch)

Vacsora: Ugyanaz, mint az ebéd, csak kevesebb körettel (20 g ch)

Utóvacsora: Kókuszos túrókrém 

 

Szerda

Reggeli: Kókuszos-kakaós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel), 2 szelet puffasztott rizs, laktózmentes kockasajt, pulykamell sonka és zöldségek (20 g ch)

Ebéd: Hagymával sült pulykamell, hajdina, sült sárgarépa és cukkini (2X20 g ch)

Uzsonna:  Alma, sárgarépa és 2 db túrós muffin (~30 g ch)

Vacsora: Almás-túrós süti, zabos kókuszgolyó (csak az utóbbit készítettem én, vendégségben voltam, de az almás süti is abszolút diétába illő hozzávalókból készült, köszi Szonja ;)), és zöldségek

 

 Csütörtök

Reggeli: Kókuszos-túrós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel) és kókuszos-korpovit kekszes túrókrém rétegezve egy kocka Wavel étcsokival (20 g ch)

Ebéd: Hagymával sült pulykamell, hajdina, és jégsaláta majonézes-joghurtos öntettel (2X20 g ch) + 30 g Wavel étcsoki

Uzsonna:   Alma, körte és sárgarépa (20 g ch)

Vacsora: Saláta (jégsaláta, hagyma,  paradicsom, uborka, aszalt paradicsom, majonézes joghurt öntet), hagymás tojásrántotta (csak fehérjéből) és hajdina pirítós (20 g ch)

 

Péntek

Reggeli: Kókuszos-túrós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel) és kókuszos-korpovit kekszes túrókrém rétegezve egy kocka Wavel étcsokival (20 g ch)

Ebéd: Tonhalsaláta (jégsaláta, paradicsom, uborka, aszalt paradicsom, hagyma, majonézes joghurt öntet), 2 főtt tojás fehérje, és hajdina (2X20 g ch) + 30 g Wavel étcsoki

Uzsonna: Alma, sárgarépa és Korpovit keksz (20 g ch)

Vacsora: Kókuszos-túrós zabkása (30 g ch)

 

Szombat

Reggeli: Kókuszos-rumos-kakaós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel) és 2 szelet puffasztott rizs, light margarin, pulykamell sonka és paradicsom (~20 g ch)

Ebéd: Ratatuille és barna rizs (2X25 g ch) 

Uzsonna: Nektarinos túrókrém (20 g ch)

Vacsora: Hagymás rántotta (csak fehérjéből), paradicsom, paprika és pirítós (20 g ch)

 

Vasárnap

Reggeli: Kókuszos-túrós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel) és nektarinos túrókrém

Ebéd: Töltött tök barna rizzsel (2X25 g ch)

Uzsonna: Nektarinos túrókrém (20 g ch)

Vacsora: Kókuszos-túrós zabkása (30 g ch)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://huginakcsinaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr9612758802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.