Egészséges életmód egyszerűen

huginakcsinaltam

Kedvenc öntet(ek) 1 perc alatt

Avagy a kevesebb több

2017. augusztus 11. - huginakcsinaltam

Régebben nagyon utáltam a salátát, mert rettenetesen unalmasnak és száraznak találtam őket. (És itt most nem Édesanyám uborkasalátájára gondolok, mert azt imádom! Szerencsére már az enyém is majdnem olyan jó, nemsokára azt is megmutatom majd ;))

Fogadjátok sok szeretettel a hosszas kísérletezés, és több évi munka eredményét! (Na jó csak viccelek! :D És igen, tudom, hogy csak nekem vicces, meg azoknak, akik követnek az instagramon néhány  #receptekethosszasanfejlesztő személyeket :D).

Alaprecept (2 adag salátához): Keverj össze 2 nagy evőkanál natúr (laktózmentes) joghurtot 1 evőkanál light majonézzel és egy nagy csipet sóval. Kész is van! :)

Természetesen unalmas lenne mindig ugyanazt enni, de szerencsére ez az alaprecept számtalan módon ízesíthető. Én az alábbiakat (a megadott mennyiségű hozzávalóval) próbáltam és ezeket használom rendszeresen (de érdemes kísérletezni, és szívesen fogadom a tapasztalatokat):

- fokhagymás (1 gerezd zúzott vagy reszelt fokhagyma)

- kapros (néhány kisebb "ág" apróra vágva)

- kapros-fokhagymás (ld. előzőek)

- mustáros (1 teáskanál mustár)

- mézes-mustáros (1 teáskanál mustár és egy teáskanál méz)

- hagymás (0,5 fej apróra vágott vörös/lila hagyma vagy akár mindkettő)

- újhagymás (2-3 szál apróra vágva, akár a zöld része is mehet bele)

- (laktózmentes) cottage cheese-es (1-2 evőkanál)

Jó étvágyat! :)

wp_20170716_064_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://huginakcsinaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr7512731802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása