Egészséges életmód egyszerűen

4. hét

2017. augusztus 07. - huginakcsinaltam

Hétfő

Reggeli: Kókuszos-kakaós zabkása (30 g ch) (recept itt)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel) és fahéjas-almás zabsüti (~20 g ch) (recept itt)

Ebéd: Bolognai pulykamellből tk. durumtészával (2X25 g ch) (recept itt)

Uzsonna: Őszibarackos túrókrém (~20 g ch) (recept itt)

Vacsora: Kétszersült, laktózmentes kockasajt, zöldségek és sonka (20 g ch)

Utóvacsora: Kókuszos túrókrém

 

Kedd

Reggeli: Kókuszos-kakaós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1,5 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel) és fahéjas-almás zabsüti (~20 g ch)

Ebéd: Roston sült csirkemell, köles és sült zöldségek (hagyma, tv paprika, zöld pritamin paprika, sárgarépa) (2X20 g ch) + fahéjas-almás túrókrém (10 g ch)

Uzsonna: Őszibarackos túrókrém (~20 g ch)

Vacsora: Sajnos nem voltam túl jól, így kimaradt :(

Utóvacsora: Kókuszos túrókrém 

 

Szerda

Reggeli: Kókuszos-túrós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1,5 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel), 2 szelet puffasztott rizs, pulykamell sonka és zöldségek (~20 g ch)

Ebéd: Olasz padlizsán kicsit másképpen, bulgur és fokhagymás-majonézes joghurt öntet (2X25 g ch) (recept itt)

Uzsonna: Fahéjas-almás zabsüti és 2 kocka (15 g) Wavel tejcsoki (~20 g ch)

Vacsora: Saláta (jégsaláta, hagyma, uborka, paradicsom, tv paprika, zöld pritamin paprika, pulykamell sonka, fokhagymás-majonézes joghurt öntet) és pirítós

 

Csütörtök

Reggeli: Kókuszos-túrós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1,5 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel) és 4 Korpovit keksz (~20 g ch)

Ebéd: Padlizsánkrémes csirkemell, kuszkusz és saláta (2X25 g ch)

Uzsonna: Őszibarackos túrókrém (20 g ch)

Vacsora: Ugyanaz, mint az ebéd (30 g ch)

 

Péntek

Reggeli: Kókuszos-túrós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1,5 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel) és 4 Korpovit keksz (~20 g ch)

Ebéd: Saláta sonka, laktózmentes kockasajt és pirítós (2X20 g ch)

Uzsonna: Őszibarackos túrókrém (20 g ch)

Vacsora1: 1 kókuszos Cerbona szelet (15 g ch) (közvetlenül edzés előtt)

Vacsora2: Saláta (jégsaláta, paprika, paradicsom, uborka, sonka, fokhagymás-majonézes joghurt öntet) és (rozs) pirítós (20 g ch)

 

Szombat

Reggeli: Kókuszos-túrós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes jeges tejeskávé (1,5 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel) és 4 Korpovit keksz (~20 g ch)

Ebéd: Sült hal, főtt-sült édesburgonya és saláta fokhagymás joghurt öntettel (2X25 g ch)

Uzsonna: Kókuszgolyó

Vacsora: Roston sült csirkemell, basmati rizs és saláta  fokhagymás-majonézes joghurt öntettel (20 g ch)

 

Vasárnap

Reggeli: Kókuszos, rumos és kakaós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes jeges tejeskávé (1,5 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel) és 4 Korpovit keksz (~20 g ch)

Ebéd: Cottage cheese-zel töltött csirkemell, basmati rizs és saláta fokhagymás-majonézes joghurt öntettel (2X25 g ch)

Uzsonna: Őszibarack és kókuszgolyó (25 g ch)

Vacsora: Olasz padlizsán, saláta fokhagymás joghurt öntettel és pirítós (20 g ch)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://huginakcsinaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr2312715918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.