Egészséges életmód egyszerűen

3. hét

2017. július 30. - huginakcsinaltam

Hétfő

Reggeli: Kókuszos-túrós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel) és Raffaello ízű zabsüti (~20 g ch)

Ebéd1: Lecsó kölessel (30 g ch) 

Ebéd2: Zöldfűszeres csirkemell vegyes salátával (~5 g ch)

Uzsonna: Kókuszos Cerbona szelet és 1 szelet puffasztott rizs (~20 g ch)

Vacsora1: Lecsó kölessel és Raffaello ízű zabsüti (25 g ch)

Vacsora2: Saláta (jégsaláta, paradicsom, aszalt paradicsom, paprika, uborka, fekete olívabogyó, cottage cheese, 1 evőkanál light majonéz, 2 evőkanál laktózmentes natúr joghurt) és egy szelet (rozs) pirítós (20 g ch)

 

Kedd

Reggeli: Kókuszos-túrós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1,5 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel) és Raffaello ízű zabsüti (~20 g ch)

Ebéd: Roston csirke, saláta (jégsaláta, pritamin paprika, uborka, paradicsom, olívabogyó, laktózmentes mozzarella, fokhagymás joghurt öntet) és (rozs) pirítós (20 g ch) + 1 dl narancslé (9 g ch)

Uzsonna: Raffaello ízű zabsüti és 1 sárgabarack (20 g ch) + mozi közben egy kis gesztenye (20 g ch)

Vacsora: Ugyanaz, mint az ebéd (20 g ch

Utóvacsora: Kókuszos túrókrém 

 

Szerda

Reggeli: Túrós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1,5 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel) és 4 Korpovit keksz (~20 g ch)

Ebéd1: Roston sült csirkemell és vegyes saláta joghurttal (ezt nem én készítettem)

Ebéd2: 2 szelet puffasztott rizs és 3 Gullon keksz (~ 30 g ch)

Uzsonna: 1 gombóc vegyes gyümölcsös paleo fagyi és 2 db Korpovite keksz

Vacsora: Kókuszos-túrós zabkása (30 g ch)

 

Csütörtök

Reggeli: Kókuszos-kakaós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Koffeinmentes tejeskávé (1,5 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel) és 4 Korpovit keksz (~20 g ch)

Ebéd1: Roston sült pulykamell, saláta (jégsaláta, uborka, paradicsom, lila hagyma) és teljes kiőrlésű kétszersült (50 g ch)

Ebéd2: 3 szelet puffasztott rizs (~22 g ch)

Uzsonna: Áfonyás Cerbona szelet és 1 puffasztott rizs (~22 g ch)

Vacsora: Tojás krém, (rozs) pirítós és saláta (jégsaláta, uborka, paradicsom, paprika, újhagyma, fokhagymás joghurt öntet)

 

Péntek

Reggeli: Kókuszos-kakaós zabkása (30 g ch)

Tízórai: Vaníliás túrósüti (~15 g ch)

Ebéd: Tonhalsaláta, és pirítós tojáskrémmel (2X20 g ch)

Uzsonna: Koffeinmentes tejeskávé (1,5 dl laktózmentes, 15 %-os tejjel és eritrittel) és 4 Korpovit keksz (~20 g ch)

Vacsora: Kókuszos-kakaós zabkása (30 g ch)

 Utóvacsora: Egy fél teljes kiőrlésű kifli, sonkás kockasajttal, paradicsommal, paprikával és uborkával

 

Szombat

Reggeli: Kókuszos-kakaós zabkása (30 g ch)

Tízórai: 2 szelet puffasztott rizs, sonkás kockasajt, paradicsom és paprika (~14 g ch) és 100 g alma (~7 g ch)

Ebéd: Kakukkfüves párolt, majd karamellizált csirkecomb, barna rizs, és jégsaláta fokhagymás joghurt öntettel (2X25 g ch) + kókuszos túrókrém

Uzsonna: Almás zabsüti

Vacsora: Ugyanaz, mint az ebéd csak kevesebb körettel (20 g ch)

Utóvacsora: Kókuszos túrókrém

 

Vasárnap

Reggeli: Kókuszos, rumos és kakaós zabkása (30 g ch)

Tízórai: 2 szelet puffasztott rizs, paprikás kockasajt, paradicsom és paprika (~14 g ch) + 100 g alma (~7 g ch)

Ebéd1: Barna rizs, roston sült csirkemell és mustáros joghurt + 2 kocka narancsos Wavel étcsoki (25 g ch)

Ebéd2: Köles, roston sült csirkemell és mustáros joghurt (25 g ch)

Uzsonna: Őszibarackos túrókrém (20 g ch)

Vacsora: Kókuszos-rumos zabkása (30 g ch)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://huginakcsinaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr8812685555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.