Egészséges életmód egyszerűen

huginakcsinaltam

Tibi kedvence, az IR burger

2017. november 12. - huginakcsinaltam

Bevallom, hogy volt idő, amikor minden héten (akár többször is) gyorsétteremben ettem, mivel imádom a sajtburgert és a sült krumplit! :D Azonban az ilyen helyeken "felszolgált" menük nem egyeztethetőek össze az életmódommal, így kénytelen voltam kitalálni egy alternatívát, ugyanis nem szeretek hiányt szenvedni.

Én egy ideje már nem fogyasztok pékárút, ezért a hamburger húspogácsát rendszerint főtt és serpenyőben sült édesburgonyával, zsírszegény sajttal, friss zöldségekkel és cukormentes ketchuppel szoktam tálalni. Ezt javaslom Nektek is! ;)

 

Hozzávalók:

- 500 g darált pulykamell

- só és bors ízlés szerint

- 1 tk olaj

Elkészítés:

Egy tapadásmentes serpenyőben egy nagyon pici olajat - alacsonyabb hőfokon - melegíts meg. A húst oszd el 6 egyenlő részre, majd vizes kézzel formázz belőlük húspogácsákat*, és párosával tedd a serpenyőbe. Sózd illetve borsozd meg azt a felét, ami felül van, és süsd szép pirosra (ami inkább barna) az alsó oldalát. Ha kész, akkor fordítsd meg, ezt az oldalát is sózd, borsozd és süsd meg. Ha mindkét oldala megsült már tálalhatod is!

Jó étvágyat!

img_20171112_121319_1_1.jpg

Tippek:

*Én először kis golyókat csinálok, majd a kezeimmel összenyomom őket úgy, hogy kb. 1 cm vastagságúak legyenek.

Ha egy kis extra fehérjére vágysz, akkor hozzákeverhetsz egy tojás fehérjét is, amitől kicsit könnyebb lesz a húspogácsa. 

További képekért nézzetek szét a blogon vagy itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://huginakcsinaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr3012949011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása