Egészséges életmód egyszerűen

huginakcsinaltam

Rólam

2017. július 09. - huginakcsinaltam

Sziasztok!

Zsuzsi vagyok, 29 éves, feleség, testvér, jogász és (akik ismernek tudják, hogy) nagyon vicces (bár csak 2 viccem van, és ebből az egyik az, hogy "Mondok egy viccet!" :D). 

Többek (na jó, igazából 3 ember*) ösztönzésére hoztam létre ezt a blogot, hogy segítsek Nekik, közöttük a húgomnak, aki hozzám hasonlóan életmódváltásra kényszerült. Szeretném megmutatni azt, hogy egészségesen  főzni, illetve étkezni egyszerűen, gyorsan, különösebb ügyesség, konyhai tudás nélkül, egy alap felszereltségű konyhában is lehet.

Mindig úgy gondoltam, hogy nincs senki és semmi, akinek vagy aminek a kedvéért bármit is változtatnék az életemen vagy magamon, a szervezetem azonban másként gondolta (ezért ma már nagyon hálás vagyok, többek között azért az elvesztett 15 kg miatt). 2013. augusztusában inzulinrezisztenciát, 2016. júliusában pedig epekövességet diagnosztizáltak nálam, így kénytelen voltam életmódot váltani (zsírszegény, 160 gramm ch diétát követek). Az elmúlt, közel 15 év alatt a konyhában szerzett tapasztalattal a hátam mögött (köszönöm nővérkémnek, Janának ;)) nem volt nehéz dolgom az étrendemhez igazítani a receptjeimet, és ezt szeretném továbbörökíteni.

Életmódot váltani könnyű, azt megtartani viszont nem egyszerű feladat. De ha benned is megvan az elhatározás, hogy az egészséged érdekében változtass az életmódodon, tarts velem, és megmutatom, hogy lehet ezt egyszerűen is csinálni.

A blogomat kishúgomnak és mindazoknak ajánlom, akik hozzánk hasonló cipőben járnak vagy önként döntenek úgy, hogy tesznek az egészségükért.

 

 

 

 

 

* Mert a jogászok így számolnak: egy, több, sok :D

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://huginakcsinaltam.blog.hu/api/trackback/id/tr6912651021
süti beállítások módosítása